сряда, 4 юли 2012 г.

Семейството на Джей харесва Сел

В скорошно интервю за списание Us Weekly , Джъстин говори за Селена и разбира се,
той е казал само хубави неща!
Us Weekly: Със Селена можете да прекарате много време.Защо я обичаш?
Джъстин: Не знам.. Тя винаги е много елегантна. И моето семейство я обича, което обикновено е доста трудно, защото майка ми има много труден характер. Майка ми
искаше за мен момиче от християнско семейство с добри маниери.
Us Weekly: Какъв е най-романтичния подарък,който си й подарявал?
Джъстин:
Няма да кажа кой точно , но наскоро подарих на едно момиче
диамантена гривна. Гривната беше красива и знаех, че тя ще се зарадва!
Us Weekly: Със Селена ще направите ли дует някой ден?
Джъстин:
Да.. Мисля, че тя е много талантлива. Това би било наистина страхотно.
Ние нямаме планирано нищо, но аз нямам нищо против!

В последствие,той сподели и за последния си Свети
Валентин:
"Последния ми Свети Валентин беше най-добрият. Не заради това,което правихме.
А заради човека,с който го прекарах "
Да, година и половина след началото на връзката си, Джелена са по-силни от всякога. .
Селена дори е повлияла на музиката,която Джъстин слуша.
"Селена ме зарази със Синатра.Слушам много от него! "